TU-seminarier för att stärka annonsaffären

Hur kan nyhetsmedier stärka annonsaffären? På det temat leder Paragram tillsammans med Tidningsutgivarna två seminarier den 15 och 24 september.

Målsättningen med seminarierna är att diskutera och undersöka förutsättningar för att mäta och presentera fakta om våra olika mediekanalers räckvidd och styrkor på ett trovärdigt, effektivt och gemensamt sätt som stöd för våra kunders marknadsföringsbeslut.

Ni som arbetar inom media och marknadsföring får gärna kommentera och/eller höra av er till hakan.helander@paragram.se

Ingen alternativ bildtext i den här bilden

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: